მესამე დღე
გავეცანით პროექტის დაწერის ძირითად დეტალებს:მიზნის შემუშავებას სტანდარტების გამოყენებით. შევავსეთ ველი, რომელიც მოცავდა პროექტის მოკლე შინაარსს. შევარჩიეთ ინდიკატორები ინტერგირებული საგნებიდან. განვიხილეთ როგორი უნდა იყოს ზოგადი და თემატური კითხვების ფორმულირება , როგორ უნდა შევარჩიოთ მაპროვოცირებელი კითხვები მოსწავლეთა დაინტერესების მიზნით.
საინტერესო იყო მიზნის,სტანდარტის,აქტივობების ურთიერთკავშირის განხილვა ბლუმის ტაქსონომიასთან მიმართებაში.ინფორმაცია ამომწურავად იყო გადმოცემული ,კითხვები არ მაქვს.
გავეცანით პროექტის დაწერის ძირითად დეტალებს:მიზნის შემუშავებას სტანდარტების გამოყენებით. შევავსეთ ველი, რომელიც მოცავდა პროექტის მოკლე შინაარსს. შევარჩიეთ ინდიკატორები ინტერგირებული საგნებიდან. განვიხილეთ როგორი უნდა იყოს ზოგადი და თემატური კითხვების ფორმულირება , როგორ უნდა შევარჩიოთ მაპროვოცირებელი კითხვები მოსწავლეთა დაინტერესების მიზნით.
საინტერესო იყო მიზნის,სტანდარტის,აქტივობების ურთიერთკავშირის განხილვა ბლუმის ტაქსონომიასთან მიმართებაში.ინფორმაცია ამომწურავად იყო გადმოცემული ,კითხვები არ მაქვს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий